*

Noora Marttinen Totuuden puolesta vääryyttä vastaan

Mitä tämä maa tarvitsee?

  • Mitä tämä maa tarvitsee?

Valo loistaa kirkkaimmin pimeydessä. Tähdet loistavat kirkkaina yön pimeydessä, antaen itse kukin osansa omaa valoaan, ja niitä on ihana katsella. Ne piristävät varmasti jokaisen mieltä, talvi-iltoina niiden välkettä ihastellessa.

On olemassa valo, jota tämä maailma ei tunne. Jeesus sanoi: ”Niin kauan kuin minä maailmassa olen, olen minä maailman valkeus." (Joh. 9:5) Tämä maa tarvitsee takaisin kristilliset juurensa. Niin kauan, kun Jeesusta pidetään korkealla kuin lippua salossa, niin kauan keskuudessamme on valo. Ihmiset ovat kuitenkin pimentyneet sydämeltään, eivätkä tahdo tätä valoa ottaa vastaan. Mutta jokaiselle, joka tunnustaa tämän valon, niistä Raamattu sanoo: ”Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä.” (Joh. 1:12)

Suomi tarvitsee takaisin kristilliset perustukset. Suomi tarvitsee sen, että kouluissa aletaan jälleen tuoda evankeliumia esille. Suomi tarvitsee myös kristityn johtajan, jonkun joka vakaalla sydämellä hallitsee tätä maata. Mikä vaan kristitty ei kelpaa, vaan hänen täytyisi olla uudestisyntynyt Jumalan lapsi, joku, joka todella on osa Kristuksen ruumista. Tällainen henkilö pyrkisi kaikessa noudattamaan Jumalan sanaa, viisaudella ja harkiten.

Jumala aika koittaa vielä. Mikäli Suomesta ei tule kristillistä maata, Israelin ystävää ja montaa muutakaan asiaa, niin Jumala on voittonsa saava, sillä Hän on jo Golgatan ristillä voittanut. Jumalan valtakunta tulee vielä maan päälle. Jumalattomat varmasti kiristelevät hampaitaan tälle asialle, mutta väliäkö tuon. Hyvä tulee voittamaan tämän taistelun.

Sen ei ole väliä millainen määrä okkultisteja on vastassa, tai salaseurojen jäseniä, ei liialti ole väliä millaisia vastuksia Jumalan kristikansa saa osakseen. Tärkeää on se, että Jumala tulee saamaan kaiken kunnian ja että Hän voittaa! Jumala voittaa, uskotteko sen? Tappio tulee kaikille, jotka Hänen hyvyyttään ja armonsa rikkautta vastustavat. Oli kyseessä sitten mitkä tahot tahansa, jotka vastustavat kristillisyyttä, niille kaikille tulee tappio. Tämä on myös Raamatun totuutta.

Evankeliumi tulee menemään eteenpäin, ja se tullaan julistamaan todistukseksi kaikille kansoille, ja sitten tulee loppu. Se tulee menemään juuri näin. Vaikeiden vainojenkin keskellä, kun koko maailma kääntyy kristikansaa vastaan, evankeliumi on jo voittanut.

Tämä maa tarvitsisi ”puhdistuksen”, enkä tarkoita tällä mitään pahaa, vaikka sana eittämättä on pahaenteinen. Viroissa pitäisi olla jumalaapelkääviä ihmisiä, antikristilliset agendat pitäisi pyyhkiä roskakasaan tästä maasta. Mutta jos se ei toteutuisikaan, niin lopussa seisoo kiitos kaikille, jotka vielä jaksavat Jeesus-lippua pitää salossa.

Tämän turmeltuneen maan ja kansan keskellä ei tarvitse hävetä, jos tahtoo elää pyhää elämää. Ei tarvitse hävetä, vaikka saisi osakseen pilkkaa Jeesuksen tähden. Jumala on suurin kaikista, ja vain sillä on väliä, mitä mieltä hän on elämästämme.

Suomi tarvitsee Jeesusta nyt enemmän kuin koskaan!

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

0Suosittele

Kukaan ei vielä ole suositellut tätä kirjoitusta.

Toimituksen poiminnat